Klient to istota wybredna i płochliwa. Lubi oceniać „książki po okładce”. Twierdzi, że nie ma czasu na zbyt długie rozważania nad specyfikacją produktu. Stara się nie angażować za bardzo mózgu, bo to męczące zajęcie … no i celebryci tego…
Wszyscy wiedzą, że żeby zaistnieć i przetrwać w świecie (wirtualnym też) należy mieć przynajmniej: stronę internetową, fanpage na facebooku i… skrzynkę granatów. Jeśli jesteś analfabetą albo leniem, któremu czytanie sprawia ból -…
Mapy Google zdominowały ogólnoświatowy Internet. Trudno się więc dziwić że przedsiębiorcy chętnie oznaczają swoje biznesy na mapie giganta z Mountain View. Klient często szukając jakiegoś produktu lub usługi w swojej…
Tworzenie stron internetowych – najważniejsze zasady Zbudowanie funkcjonującej strony internetowej wymaga szerokiej wiedzy i umiejętności. By działała poprawnie, a przy tym była także atrakcyjna wizualnie, należy postępować według…
Web-usability, czyli o stronach użytecznych Użyteczność to słowo, które ważne jest także w kontekście stron internetowych. Bez niej poruszanie się po witrynach i poszukiwanie informacji nie byłoby tak proste, co wpływałoby również na zadowolenie ich…
Ile czasu spędzasz codziennie na Facebooku? Jak długo na Facebooku potrafią przesiadywać Twoi znajomi? Ile razy w tygodniu otrzymujesz z zewnątrz prośby o „polubienie” jakieś strony? Nietrudno zauważyć, że świat już…